Dag 3 på Herøya.

God mååååååårrreeeeeen!!! (snakke Bergensk) FYSJ

Vi Kooooooser oss 😉

I går var jeg og Ine i Sandvika og leverte Calle.

Der var det noen som var rimelig glad for å se han igjen ja 😉

Skjønner den. For jeg ville egentlig ikke gi han fra meg igjen 😉

*Savne*

Jeg og Ine trøste spiste Sushi 😉 Nnnnnnnamm…

Det var forresten skikkelig grusomt å være borte fra Herøya.

Får nesten abstinenser 😉

Carina var ikke her i går heller.

Sånn er det når man må jobbe.

I dag er det felles grilling på låve terassen. Med sang og musikk. Det blir koselig. Også kommer Per (svigerfar) en tur i dag. Og blir til i morra 🙂 Det gleder vi oss til 🙂

Nei nå må jeg lukke øya litt igjen. Når man sover tar det mindre tid til carina kommer 🙂

Hurraaaaa 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg