Countryfestivalen på Seljord 2013

Åååååååååå andre gang jeg sovner mens jeg skriver.

Jeg kommer sterkere tilbake i morra 😉

……………………………….

Sånn…. Jeg prøver igjen.

Får håpe jeg ikke sovner gangen. ; )

Skal kanskje litt til…

Bikkja ligger og fiser noe helt grusomt her på soverommet. Fyttikatta… Nei, fyttibikkja heter det vel 😉

Anyway…

Countryfestivalen. Forrige helg dro vi med oss combicampen og satte kursen mot Seljord. 🙂 Det var stemning ass 😉

En haug med gale mennesker samlet på ett sted 😉 Kank'e bli bedre enn det ?

Vi var sammen med Ine, Torbjørn, Andreas, Sveinis, Raymond og kona hans som jeg ikkec husker hva heter ; )

Jenter i chaps er igrunn innmari sexy;) Jeg vil ha chaps! Jeg vil igrunn bli en cowboy 😉

På lørdag var det veteranbilutstilling 🙂

Gjett om jeg kosa meg a ; )

Howdy Howdy ; )

Denne laga jeg med mobilen på veien hjem 🙂

Denne kjøpe Carina.

Hun mente den passa utenfor hos oss 😉

Slik var det noen som bodde… OMG

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg