Jeg er et sykt sykt menneske…

Jeg ligger i senga… Klokka er 01.

Jeg skulle sovet for lenge siden!

Trangen om sjokolade meldte seg sånn helt plutselig. ..

Ligger i over en time og hører at sjokoladen jeg har nede bare roper høyere og høyere på meg..

Jeg holder ikke ut stort lenger…

Jeg må adlyde…

Presset blir for stort…

Beina mine fører kroppen min ned i 1. etasje.

Jeg går inn på kjøkkenet…

Lukker opp alle skapdørene.

Kjenner at frustrasjon en brer seg helt til ytterst av fingerspissene jo lenger mot slutten jeg kommer…

HVOR er posen???

Kjenner sinne kommer smygende… Den er ikke på kjøkkenet!

Har Carina gjemt den???

Jeg blir febrilsk.

DUMME Carina!!!

Hun Må vekkes!!!

Jeg går inn i stua for å se der før jeg må vekke henne…

JAAAAH… der i skuffen ligger den. Den stooooooore posen med 2 kilo rein nytelse!!!

Hånda mi går som klo på en gravemaskin ned i posen og drar opp så mange sjokolader jeg får tak i.

Som en sulten ulv er jeg på vei mot senga igjen for å fortære bytte.

Den ene forsvinner ned i havgapet allerede på vei opp trappa…

Senga er inntatt. Byttet er klart!

… fem minutter senere…

KVAAAAAAAAALM!!!

Jeg ER så dum jeg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg