Blææææh…

Jeg er dåååååååååårlig til å blogge om dagen! Æsj!!!!

 Det skjer jo så mye!

I dag har jeg gjort husarbeid og hatt Eivind og Line på middag.

Også kom kusine Karina en tur også 😀

Maten var marinert kalkunbryst med fløtesaus, gulrøtter, brokkoli og amedinepoteter 😀

NAAAMM!!!

Også hadde jeg baka gulrotkake til kaffen 😉

 Nå sitter jeg her og er igrunn litt sliten…

Carina er i dusjen.   Skal klippe henne etterpå.

Så blir det kveldstur med bikkjene og deretter SENGA!!!

Gleder meg alleredre!

 

Foto: Tove Landberg

Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg