Barnebok om plastisk kirurgi!

Dette er seriøst det VÆRSTE jeg har hørt!

Hvilken syyyyyyk verden er det vi lever i?? JEG GREMMES!

Bildebok skal lære 4-7-åringer om skjønnhetsoperasjoner.

Kirurger, feminister og mødre raser.

Klart det er viktig for 4 åringen å vite at plastisk kirurgi er en mulighet! Slik at hun kan se seg selv i speilet daglig og bli oppmerksom på at alt kanskje ikke er helt perfekt, slik det kun kan bli med plastisk kirurgi!

Og når boken først er på markedet hvor barnet kan få lærdom om plastisk kirurgi –  og hvor vakker mamma er med de nye puppene og leppene sine, så kanskje plastisk kirurgi burde benyttes i større grad på barn? Slik at ingen barn behøver å gå rundt og føle seg stygge. Kanskje plastisk kirurgi egentlig burde være introdusert i barnehagen?

Siden det er blitt så mye av det og så legitimt, under alle omstendigheter må vi få dette inn i barneskolen! Plastisk kirurgi er viktig- og det er viktig at barn allerede fra barnehagealder kan se at de er fulle av skavanker, og se at det bare er å fikse på!

Selvfølelse og selvtillit – alt ligger i hvordan man ser ut.

Dette er viktig å lære barna!

Så det er virkelig fantastisk at det kommer slike bøker på markedet for barnehagebarn slik at de allerede fra 4 års alder kan få et positivt forhold til skjønnhetsoperasjoner.

My beautiful mommy – en bok som virkelig har vært etterlengtet!

– heia!

Jeg trodde seriøst dette bare var en dårlig spøk. Så jeg googlet boka.

Og sannelig… Det VAR fakta!!!

4 kommentarer
    1. Så snart skal vi alle gå rundt å være lagd av silikon og plastikk. Hvordan skal man lære barn å godta andres utseende og ikke mobbe noen for det, om man bare med masse masse penger kan fikse litt på det. Sykt! Skammelig

    2. Egentlig ikke så ille. Det er så utrolig mye fordommer og fordømming, og også mobbing av folk som velger å fikse litt på seg selv(noe som bare burde være opp til hver enkelt) Så at ungene lærer litt om det tidlig, har jeg ingen ting imot. Da blir det kanskje ikke så fremmed og uvanlig, og de blir ikke så fordomsfulle når de vokser opp.. Man lærer Dem om kreft og hvordan De ble laget også, liksom.. Så at De får vite at noen Voksne føler for å endre på utseende har Jeg ingen ting imot! Så lenge det gjøres på riktig måte. Men nå vet ikke jeg hva som står i boka da. Så jeg skal ikke dømme den heller.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg