Modelljobb

I går var jeg modell for fotogruppa til Tove i Lillestrøm.

Det var mange fotografer som tok bilder av meg.

Var veldig morro  🙂 Og jeg fikk veldig god tilbakemelding!

Og som dere sikkert vet så EEELSKER jeg retro stilen!

 

Spesielt 50 tallet!

Med røde lepper..

Lange spisser på eyelineren og bøyde bryn 😀

Så jeg stilte i 2 av mine kuuuuleste retro kjoler 😉

De ble veldig inponert 😀

 

 

Dette er bilder som Dag Olav Nymoen tatt 😀

Her er en liten serie fra fotograf Ronny Østberg 🙂

Veldig stilig med den retrostilen på bildene 😉

 

Her kommer noen fra yndlingsfotografen min Tove Landberg <3

 

Øystein Helmersens bidrag kommer her:

 

Bilder fra Øystein Johnsen:

 

[Bildene er fjernet av blogg.no etter forespørsel fra fotograf]

Dette siste her er fra Terje Skår, og det har jeg som profilbilde på facebook. Likte det asså!

 

 Her kommer det flere bilder fra andre fotografer etterhvert 🙂

 

9 kommentarer

Siste innlegg