PAAARTEYYYY to night

 

I kveld har homsa mi bursdagfeiring!  Og da blir’e party! 😉

Gleder meg til det altså! :D:D

 

I dag har jeg sminka  til familiefotografering.

Flott dame. Og fin familie.

Jeg og Tove var i studioet til Torbjørn i Drammen.

De kuleste bildene var når hele familien hadde på seg rare ting som trollører, kjempe briller, prinsesse krone og rosa kaninører 😉

Det må jeg si at liva opp stemninga 😉

Var  også innom loppemarked på St.Hallvard på vei hjem.

 

Der fant jeg en en helt ny olabukse med sleng fra Bik Bok.

En rosa camobukse.

En skjorte med striper til Carina.

En drittkul dressjakke  vest.

Og verdens styggeste/kuleste retro duk 😉 Hehe…

 

Tror jaggu jeg må ha den dressjakke vesten i kveld 😀

 

Nå sitter jeg på jobben til Carina og venter på at hun skakl bli ferdig.

Tuddeldu!

 

~Tilde~

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg