Kuleste fyseoterapauten

SITAT FRA FYSEOTERAPAUTEN MIN UNDER BEHANDLING I GÅR!

ØYVIND: Jeg har aldri noen gang sett en så slærkete og mobil (myk) rygg som det du har noen gang tidligere…
Har du egentlig bruk for å være så myk lenger?

JEG: Hu hjemme klager ikke da vertfall

*Øyvind får et fårete glis*

JEG: Fikk du skitne tanker i hodet ditt nå???

ØYVIND: Ikke bare en heller…



                                                        Foto: Tove Landberg 
                                                        Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)
Så er det kankje ikke helt normalt å kunne stå sånn her da….

                                                    Foto: Tove Landberg
                                                    Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)
Eller sånn her…

                                                 Foto: Knut Hoftun Knudsen 
                                                Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg