Torsdag!

I dag har jeg vært modell for Torbjørn Tandberg. Han skal lage et bilde satt sammen av 2 bilder der den ene halvdelen av ansiktet mitt skal være et dødt lik. Og den andre et skjelett. Tøft, ikke sant?

Slik ble sminka mi på halve fjeset 😉

Etterpå dro jeg innom svigermor på en kaffe ; ) Det var lille Hannah på besøk 🙂

Så var det hjem og rydde og støvsuge litt før jeg fikk x svigermor på klippe og farge besøk 🙂

Hun hadde med en kjeeeeempefin overraskelse til meg.

Gavekort på Pyntedokka på TUSEN kroner. Den dama er gææ'n! 😀

Gjett om jeg skal shoppe og kose meg a 🙂 Og akkurat nå er det salg der!

? Kunne ikke passet bedre ?

Det var der jeg kjøpte denne fine røde hatten 🙂

Meeen… nå må jeg sova… I morgen kommer det en snekker som skal skifte vinduene mine u

i 2 etasje. Og han kommer klokka 07.00 Fyttigrisen, DET er tidlig det…

Natta da 🙂

~Tilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg