Noen fotoshoot bilder…

Jeg får stadig vekk inn litt fler bilder fra fotoshooter jeg har vært på som jeg ikke har lagt ut.

Så da tenkte jeg at jeg kunne legge ut et lite knippe her nå 😀


Et følsesladet bilde tatt av Tove Landberg

Modell/mua: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 

 


Back to the 50`s 😉  Foto: Tove Landberg

Modell/mua: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 


Bestevenner av fotograf  Tove Landberg

Modell/mua: Tilde Cathrine Kjos (meg) og Shanti

 



LOVE av Tove Landberg!

Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg) og Shanti

 

 


Glamour  av Tove Landberg

Modell:  Tilde Cathrine Kjos (meg)

 


Foto: Tove Landberg

Modell: Tilde Cathrine Kjos

Mua: Mia Aale Johansen

Foto: Tove Landberg

Modell: Tilde Cathrine Kjos

Mua: Mia Aale Johansen

 


REDSEL

Foto: Tove Landberg

Modell/Mua: Tilde Cathrine Kjos

 


ROOOOOOSA

Foto: Tove Landberg

Modell/Mua: Tilde Cathrine Kjos

 

 




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg