Fotoshoot med …

I dag har jeg hatt en fantastisk kul sminke og fotojobb av en flott jente 🙂 Jeg kan dessverre ikke fortelle hvem dette er eller legge ut bilder, for dette er nemlig julegave til kjæresten hennes.

Men jeg kan si så mye som at den kjæresten er HELDIG!!! For disse bildene ble helt RÅ! Og her snakker vi sexy altså. Jenta som aldri hadde modellert før var kjempeflink. Hun fikk helt sjokk selv også over hvor sexy hun kunne være ; ) Det er utrolig morro for meg 🙂

Hva med overraske kjæresten din med noen sexy bilder av deg selv? Ta kontakt da vel. Jeg kan gi deg full makeu, hår og styling pluss 10 flotte bilder som du kan gi bort til jul. Enten til kjæresten din. Eller familien 🙂

Bildene er kun illustrasjoner….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg