Det skjer mye om dagen

I går skulle jeg egentlig blogge fra senga. Men tror du ikke at jeg sovna a 😉 hehe..

 

Skjedd mye om dagen!

 

Lørdag sminka jeg Julie som skulle på bursdagsfest. Hun skulle være halvt vakker og halvt stygg 😉

Slik ble hun 😉

 

 Søndag hadde jeg bebyfotografering med lille Erle 🙂

Herlighet så skjønn 😀

Bildene ble helt nydelige og jeg fikk masse skryt 😀

Skulle gjerne lagt ut bilder av henne, men mamma’n ville helst ikke ha bilder på nett!

Noe jeg selvfølgelig respekterer 🙂

 

 

I dag, altså mandag har jeg hatt smikeoppdrag for Torbjørn Tandberg. Han hadde to damer i studio som skulle ta noen frekke bilder til mennene sine til jul 😀

 

 

Skulle egentlig vært hos fyseoterapaten og trena i dag. Men kom så seint hjem at jeg orka ikke.

Har redigert ferdig alle babybildene i steden.

 

Nå er det sofakos med kjæresten min og pottis før vi tar kvelden 🙂

 

Tuddeldu

 

~TILDE~

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg