Hemmeligheter

I dag har jeg gjort noe hemmelig 😉

Siden det snart er jul så er det lov å ha litt hemmeligheter 😉

Jeg dro til Hanne på dagen i dag. Vi gjorde også noe hemmelig ; )

Også laga vi fiskeboller i hvit saus til middag. Det et jo noe av det beste jeg vet 🙂 mmmmmmm

Våre bedre halvdeler kom etter jobb 🙂

Gleder meg til i morra jeg.

Da skal jeg på jobbintervju i Lierbyen. Som bartender på Toget Pub 🙂

Min gamle kollega André har anbefalt meg 🙂

Det er jo veldig koselig 🙂

Jeg og Markus skal ta en tur på julemessa på Tranby hadde jeg også tenkt 🙂

Foto: Tove Landberg

Modell/makeup: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Hahahahaha. Sovna før jeg fikk trykka publiser jeg 😉

Men her kommer det i vertfall 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg