Hæppi nju jer!!!

Godt nyttår folkens 😉

Hva gjorde dere på nyttårsaften da?

Vi var hjemme og hadde besøk av Marion og kidsa 🙂

Spiste kalkun og koste oss 🙂

Og jeg gjorde et desperat forsøk på å komme i form før nyttår 😉

Shanti stakkars var redd hele kvelden. Så Carina var inne med henne og hadde på masse musikk og prøvde å avlede henne med godbiter.

I dag har vi på skøyter sammen med Marion , Silja og Eirik.

Jeg må bare meddele at jeg at jeg ser seriøst ut som Bambi på isen når jeg går.

Lurer på hvor mange blåmerker jeg har i morra.

I ettermiddag var vi hos foreldra mine og spiste lapskaus 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg