Jobbhelg!

Denne helgen har jeg jobba på Toget Pub.

Fredag var en utrolig stille dag.

Jeg tror folk er slitne og blakke etter jul og nyttår

I dag (lørdag) var det mer liv.

Er livemusikk og gratis suppe første lørdag i måneden 🙂

Og vet dette hva? Jeg ble sjekka opp av flere stykker i dag. Hahaha…

Han ene fikk kameraten sin til å skrive opp navn, nummer og epostadressen sin på en lapp og gi til meg fordi han turte ikke selv. Hahahahaha…. Hvor fjottiss er ikke det a 😉

Men han ble rimelig forskrekka da jeg sa at han dessverre var feil kjønn og jeg hadde en jente kjæreste hjemme 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg