Øyevippeserum! FØR og ETTER bilder!

I november begynte jeg med vippeserumet STIMSLASHFSHION som lovte lenger og fyldigere vipper på 6 uker!

         

 

Og her er resultatet 😀

DET FUNKER!!!

 


                           FØR nærbilde                                                     ETTER nærbilde

 


                           FØR uten sminke                                                ETTER uten sminke

 


                             FØR med sminke                                                  ETTER med sminke

 


                          FØR med mascara                                                     ETTER med mascara

 

 

 

 

Enda litt fler ETTER bilder 😉


Ovenifra ETTER


Unnenifra ETTER


Eneste som er litt dumt er at jeg syns at mascaraen klumper noe veldig etter at de ble så lange.

Men nå har jeg bytta mascara 😉 Tror den var litt tørr 😉 hihi

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Guri meg, kunne ha trengt á fá gjort dette ogsá med óyevippene mine. Jeg visste ikke at en kunne forlenge óyevipper, trodde at det ikke gikk an! 😉 Det er ná trygt á fá brukt dette? Ikke noe dárlig effekt for senere? Gjór det ogsá at óyevippene vokser ut igjen eller noe sánt? Eller er det bare de du allerede har der fra fór av?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg