Hjemmelaga lapskaus

I dag har jeg vært et sinnsykt godt kjærringemne igjen 😉

Jeg har laga hjemmelaga brun lapskaus!

Og vet dere hva??? Den ble SINNSYKT god 😉

 


Masse gode og sunne grønsaker 🙂 Yummiii…


Alt må kuttes!


Kokt skinkesteik


Må også kuttes 😉


Enda litt mer kjøtt!


Alt kokes med noen buljongterninger pluss at jeg tilsatte krafta som kjøttet kokte i.


Mmmmmmm ser skikkelig godt ut 😀


Jeg laga masse brun saus med alt vannet fra grønsakene og kjøttet.


Bland alt sammen, krydre etter smak og WOILAAA!!!  

Jeg har laga 8 liter lapskaus 😀

 

Skal vel ha et par dager da 😉

Også skal Carina ha med seg litt til lunch på jobben i morgen 🙂

 

 

Husmor ~Tilde~

 

6 kommentarer
    1. Snadder var det!! 🙂
      Tror nok at det hadde masse å si hvilken gryte du brukte ass 😉
      Flinke Tilde som lager MASSE god mat!! 🙂

    2. Jaggu meg godt jeg ikke har galleblære da 😉 Og hadde jeg hatt en, så hadde jeg driiiiiiiti i det. For denne lapskausen var sjuuuuukt digg 🙂

    3. Hei, Ernæringsfysiolog Trond Arne Holten.
      Jeg ville bare si at med min faglige kompetanse og en rekke stuider ved Carbondale University i Minnesota at gulrot kombinert med eimen av brunet smør gir en uheldig kondens som da vil føre til en mer ubalansert galleblære.
      Stikk gjerne innom bloggen min hvis du har flere spørsmål angående mat og helse.
      Mvh
      Ernæringsfysiolog Trond Arne Holten.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg