Helg på Skeikampen

Juhuuuu..

I morra skal jeg og min kjære på fjelltur til  Skeikampen med jobben til Carina.

Jeg gleder meg til masse god mat, boblebad og aking i bakken 😀

Noe jeg derimot ikke gleder meg til er festmiddagen på lørdag kveld.

Antrekk KJOLE og DRESS!!!

GUDBRUTLE!!!  Vet dere hva det betyr eller???

Jo, jeg må være FIN dame!!!

Jeg må OPPFØRE meg!!!

Og med kjole så må man ha TYNNE stgge strømpebukser….

Høye hæler. Og det er VONDT å gå i asså!!!

Og værst av alt! 

Jeg må ha fin holdning!  Sitte stille ved middagsbordet. Spise pent!

 

HERRE!!!! GI MEG STYYYYRKE!!!!

(gjett hvem som IKKE skal drikke alkohol vertfall)

 

 Jeg er sååååå dårlig på sånt jeg asså!

 

Bare se her!

 

 

 

Meeeeeeeen… på vei oppover skal  vi innom å hilse på Era 😀

GLEEEEEDER seg!!!!!

 

 

 

Skriver  nok mer i løpet av helga tenker jeg ;D

Kan fortelle hvordan det gikk 😉 hehe…

 

 

 

Tuddeldu…. ~Tilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg