4 år med verdens beste <3

I dag for 4 år siden skjedde det noe som skulle forandre livet mitt totalt!

Jenta jeg var helt på tryne forelska i sa JA til å bli kjæresten min 😀

 

Jeg har aldri noen gang følt det slik for et annet menneske 😀

Den kjærligheten jeg får av henne kan ikke beskrives med ord. Den må oppleves!

 

Jeg får fremdeles sommerfugler i magen når jeg tenker på henne. Og jeg gleder meg til hun kommer hjem fra jobben hver eneste  dag 😀

 

Jeg er så trygg sammen med deg jenta mi.

Du får frem det aller beste i meg.

Takk for at du lar meg oppleve dette sammen med deg.

Elsker deg uendelig!

 

 

DIN FOR ALLTID!

 

Tilde

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg