FLØRTING! Tatt på fersken!

Jeg ante fred og ingen fare da jeg kom ut av butikken i går ettermiddag…
Og der… midt på parkeringsplassen, sto de og FLØRTA åpenlyst!

Jeg så dem jeg!!!

 

Herbie hadde stilt seg tett opptil Dagros.  Fikk vite i ettertid at han egentlig hadde parkert et annet sted. Men da han fikk øye på henne så hadde han flyttet seg ved side av henne.

Så der sto de da, og smilte til hverandre. Herbie hadde tilogmed vendt hjulene litt mot Dagros. Og Dagros så bort på han med de lange sorte øyevippene  sine 😉


Eieren til Herbie kom også ut og så de to turtelduene 😉

Herbie starta opp motoren sin og hadde en dyyyp mørk røst!

Dagros ble så satt ut at hun nesten ikke ville starte!

Når jeg omsider fikk start på kua, og reist av gårde var hun helt på tuppa… Hun var vimsete og kjørte på feil side av veien bortover parkeringsplassen.  Holdt nesten på å kræsje med en annen bil som kom kjørende.

 

Ungdommmen nå til dags altså!!!

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg