BOBLETREFF!

I går var det den årlige Hurum rundt cruising  for wv bobler 😀

Jeg fikk ikke vært med i fjor, så jeg gleda meg ekstra mye i år…

Men tror du ikke guttungen våkna med feber og Carina ikke var i form 🙁

Da kunne jeg se lengt etter den turen 🙁

Men neida… Jeg ringte min gode venn og kollega Tove 😀

Og hun svingte seg rundt og reddet dagen 😉

 

Masse fine biler 😀

Men Dagros var selvfølgelig den fineste. Og det var hun som fikk mest opmerksomhet 😉

hihi… *STOLT*

 

Følte meg også ganske kry da jeg hadde med min egen fotograf på turen 😀

Tove tok MASSE fine bilder 😀

Bare se på dette 😀

Besøk gjerne bloggen hennes www.fotograftovelandberg.blogg.no

 

 

 Her kommer bilder jeg har tatt 😀

Hva syns dere om bildene??

1 kommentar
    1. Tusen takk selv vennen for flott dag og super opplevelse ikke hver dag jeg kjører i veteranbilkolonne Hurum rundt i verdens søteste boble <3
      Flott bilder du tok og vennen klem !!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg