Vakre Miriam på alvefotoshoot!

I dag har jeg hatt besøk av vakre Miriam som jeg sminket, stylet og fotograferte.

Tema var alv!

Og Miriam er så godt som en ekte alv.

Fantastisk nydelig jente, med et nyyyyyyydelig rødt hår.

Åååååh, så misunnelig!!

Her kommer en bitteliten smakebit fra dagens fotoshoot 🙂

Mer bilder kommer fortløpende når jeg får redigert de. Nå jobber jeg i helga, så det kan hende det tar litt tid…

MODELL: Miriam Johanne Kåsin Paureng

FOTO,MAKEUP,HÅR,STYLING: Meg selv Tilde Cathrine Kjos

Miriam FØR

Miriam ETTER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg