Tu deeei…

I dag har jeg og kusa mi (kusina) bare drevet dank 😉

 

På formiddagen har jeg tatt portrettbilder av Christina 🙂

Tok også noen bilder av datteren hennes. Hun er såååå søt da 😉 Men de vil jeg ikke legge ut.

 

 

På ettemiddagen dro jeg og kusa mi til Asker og spiste sushi 😀 Naaaaamm!!!

Etterpå dro vi innom Ultra og kjøpte Jacobs Belgiske Trøfler…

Har du smakt de????

JEG HAR IKKE OOOOORD!!!!

Det er ubeskrivelig! De smelter på tunga!

Du får orgasmei tunga…Nei, i hele kroppen!

Smaken bare fyller hele munnen med det beste du kan tenke deg….ååååååå…

Det er helt SINNSYYYYYYYYYKT!!!!

De som ikke har smakt det, gjør meg en tjeneste! SMAK!!!

Du kommer IKKE til å angre! Du blir AVHENGIG!!!

 

 

 

 I kveld har jeg sitti og redigert litt bilder..

Vil dere se??

 

Foto: Tove Landberg

Modell: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 

Hva syns dere???

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg