Fotoutstilling på valentinsdag

FIIIIIIIIINE DAGEN!!!

 

 

I dag har jeg vært på åpningen av Stunnning Picture Galleri i Drammen. Der har jeg vært så heldig å bli trukket ut til å ha med to av mine bilder som skal henge der i 2 uker 😀

Det var en konkurranse på nett hvor folk skulle stemme frem det bildet de likte best. Også skulle det publiseres på utstillingen i dag.

Og vet dere hva??? JEG VANT!!!! 😀 😀 😀 Jeg er såååååå stolt 😀

Også kom det mange jeg kjente for å se på bildene mine 😀

Tilogmed 3 kunder fra jobben kom for å se 😀

 

Noe som oså var litt kult var at jeg var modell på to av de andre fotografenes bilder 😉

 

Dette var bildene jeg stilte ut 😀


 Dette var det som vant 😀


Modellen her heter Pernille 😀 Kjempesøt ikke sant?

 

Her har jeg vunnet prisen “Publikums favoritt”

 

 

Dette er Tove Landberg sitt bilde. Jeg er modellen 😀

 

Meg og min gode kollega og samarbeidspartner Tove Landbrerg

 

Her står jeg sammen med Hilde Lorentzen som jeg også var modell for 🙂

 

 

Etter utstillingen gikk jeg, Carina, Stein, Pål og Paul på Pigen og feiret 🙂

Jeg og Carina skulle egentlig på valentinedate og spise en bedre middag.

Men vi fant ut at god mat hjemme og sofakos fristet enda mer 😉

 

 

Denne fikk jeg av den søte kjæresten min da jeg kom hjem fra jobb i natt 😉

Vi syns egentlig at Valentine er noe tull og tøys 😉

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg