FYLT TOMAT med vegetar kjøttdeig

Dette er jo bare så godt 🙂 har
Vi har et vennepar hvor den ene er vegetarianer. Og da er det  alltid litt morro å leke seg litt med  litt matoppskrifter.

I dag har jeg laga fylt tomat med hjemmelaga vegetar kjøttdeig.

Jeg brukte:

Revne gulrøtter
Røde linser
Brune bønner
Purreløk
Vanlig løk
Hvitløk
Havregryn
Salsasaus
Hummus
Krydderost
Forskjellig krydder

Jeg brukte stavmikser lett  på dette før jeg stekte det.
Så hulte jeg ut tomater og fylte de med “kjøttdeigen”
Dytta også en ostebit i hver før jeg satte på lokket og stekte de 🙂

Serveres med hvitløksbaguetter 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg