Langt hår

I går var jeg hos frisøren og fikk fletta og sydd på langt hår. 
Veldig fornøyd, men det lugger og strammer noe helt for #%*-}=*#
Men dette er  vist noe som heldigvis går over. Er bedre i dag 🙂
Men herreguuuuud  så mye  jobb a gitt! Er et helvete å vaske  og gre og ikke minst tørke. Også må jeg rette det. Eller så ser jeg ut  som en høysåte  på  huet…

Spørs hvor lenge jeg holder ut med dette altså  😉

Men blir bra i kveld. Da skal jeg ut med en kompis i Oslo 🙂 Sove på  hotell og greier. Det blir MORRO  <3
..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg