Hæppi hjerte dag

Egentlig syns jeg valentin dagen er noe forbaska tull.
Jeg avtalte med Carina at vi ikke skulle kjøpe noe til hverandre.
Hun fikk et stusselig kort fra Europris fra meg hvor jeg skrev at jeg ikke trengte å fortelle henne hvor mye hun betydyr for meg, hvor høyt jeg elsker henne, hvor glad jeg er i henne og hvor søt og pen og nydelig jeg syns hun er… Fordi alt dette vet hun allerede <3

Men tror du ikke dumma hadde bestilt masse fine roser til meg som kom med bud på døra…
Hu derre der asså!
Følte meg bare LITT dum akkurat da!

Men så fikk jeg en annen gledelig nyhet også. Karin hadde strikket ferdig kofta jeg hadde bestilt.
Ååååååååhhhh den er så fiiiiiiiiiiiiiiiin. Og så god og varm <3
Folk også med et matchende pannebånd 🙂
Jeg er såååååååå stolt  <3  <3  <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg