Jeg har blitt en treningsjunkie!

Søndag ettermiddag og daff etter gårsdagens utskeielser. 
Men sitter likevel å gleder meg til i morgen. For da skal jeg trene igjen 😀 Har  trent fast på Akropolis i over et år nå. Og jeg har  fått HELT dilla. Det er bare  såååååååå deilig. Vil helst trene hver eneste dag. Men  er jo ikke bra. Føles HELT grusomt de dagene jeg ikke får trent.  Blir rastløs til tusen. Og den dårlige samvittigheten bare smyger seg på…
Ikke noe god følse!  Men jeg vet  jo hvor viktig det er å restituerte. Så det må jeg bare legge av meg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg