Ting du ikke viste om meg!

  1. Jeg ble kasta ut av barnehagen!
  2. Jeg ELSKER melk!
  3. Jeg er skikkelig sær når det gjelder kjøtt.
  4. Har litt syk greie for smokker. Syns det er utrolig søtt. Selvom jeg aldri har brukt det selv.
  5. Jeg gikk da jeg var 6 måneder gammel. (vandrende baby)
  6. Har bodd på barnehjem.
  7. Er adoptert.
  8. Har hatt ekstremt mange forkjellige dyr.
  9. Var skikkelig slem når jeg var liten.
  10. Kom ikke ut av skapet før jeg va 30 år.
  11. Har bursdag på kvinnedagen.
  12. Klarer ikke lyve for kjæresten min.
  13. Yndlingstallet mitt er 13.
  14. Er ALLTID sulten. Spiser hele tiden!
  15. Jeg er en treningsnarkoman.
  16. Yndlingsfargen min er rosa.
  17. Jeg har veid 50 kilo mer enn jeg gjør nå.
  18. Carina er min første jentekjæreste.
  19. Jeg liker å lage mat.
  20. Jeg tok ikke lappen før jeg var 33 år. Rett og slett fordi jeg ikke turte.
  21. Jeg har egentlig dårlig selvtillitt.
  22. Jeg ble mobba da jeg var yngre.
  23. Jeg er sykelig optatt av øynebryn.
  24. Jeg sutta på tomelen helt  til jeg var 25 år. (gjør det noen ganger ennå)
  25. Jeg har helt noya for å bli gammel.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg