Skævvtur med fæmili’n!

I dag gikk turen til Opsahlsetra😀
Hit har jeg ikke vært siden jeg var jentunge. Pleide å gå på ski inn hit. De solgte kaffe og sjokolade her.
Men nå har det bare forfalt. Ikke vært i bruk på minst 20 år.  Litt trist 😢

Mamma, pappa, Carina, meg og Era grilla pølser og koste oss.  Smaker alltid så godt med pølser når man er ute sånn 😀

På vei hjem ble det softis på Lierkroa. 😀 De har verdens beste softis der 🙂
Ble også noen geocasher på tur hjem. 😀

Nei, nå må jeg gå å hjelpe min kjære med middagen.  Jeg har nemlig bare liggi på sofaen og sløva etter vi kom hjem 🤣

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg