Skoleavslutning for guttungen

Da var lillegutt ferdig med 10 års skolegang.
Du er en fantastisk gutt Markus. Du har blitt en voksen og reflektert flott gutt. Du er snill og omtenksom og du bryr deg om de rundt deg. Samme om det er mennesker eller dyr. Du er veldig flink til å gi andre kimplimenter. Du har en unik evne til å få andre i godt humør og føle seg verdsatt.  Jeg digger å være sammen med deg. Du har en humor som er like teit som min. Noe som fører til ekstremt mye latter når vi først setter i gang 😉 Pluss at du er en skikkelig gluping. Det viste katakterkortet ditt! 🤣
Jeg er SKIKKELIG stolt av alt du har fått til, og hvilken god person du er 🙂
Jeg kunne ikke fått en bedre sønn enn deg.
Og jeg er STOLT over å kunne kalle meg mamma’n din  🙂

Elsker deg 💙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg