Togtur fra helvete!!!!

ADHD på tur, kan ALDRI gå bra!!!!

Da var jeg på vei Upsala for å besøk Tove!
Reisetid ca 8 STHØGGE timer!
HURRAAAAA!!!  Ogdå jeg som ELSKER å sitte stille!!!

Nå satt det seg en forran meg på toget som STINKER svette!  HURRAAAAA!!
Og en teit småbarndmor som går rundt med drittungen sin og LER høyt hele tiden! Moren asså. Sånn falsk påtatt latter.  Nei detta blir morro!  Heldigvis bytte tog snart.. 

Fortsettelse følger…

Da var jeg kommet meg ombord i svensketoget. Heldigvis ingen som lukter vondt… (ennå) 😋
Gudskjelov var det wifi her.. Da blir’e Netflixmaraton 😛

Fortsettelse følger..

Klokka er 17.40. Over en time igjen til jeg er i Stockholm  🙁
NÅ ER JEG DRITT LEI!

Unger som skriker!
Ørepropper som gjør vondt i øra!
Det blåser kaldt!
Mobilen setter sangen på pause hele tiden! Helt av seg selv!
Jeg har noen ved siden av meg!
Mobilen skriver ikke de ordene jeg vil!  Faens autocorrekt!
Data’n min er tregere enn en Gudrun på firognitti på gamlehjem. Så den er det ikke noe vits i å ta opp!
VONDT i nakken!
VONDT i ryggen!
Jeg har spist på  DUMPING!
Også har jeg MENSEN!!!

MØKK!

Tror du ikke det var BRANN på Stockholm stasjon a!!
All inn og ut togtrafikk var STENGT! å FYTTI BALLE!!!!!
Så nå har jeg VENTA I 1,5 TIME på å komme meg videre! 🤣

Men nå har vi ENDELIG kommet oss av gårde.   Bare 30 min til jeg er i Upsala nå! Da skal det jaggu bli godt  med Sushi sammen med Tove!

Nå må jeg drite!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg