Klatreparken Høyt og Lavt

I dag har jeg virkelig fått kjørt meg i klatreparken Høyt og Lavt sammen med Markus, Carina, Caroline, Tormod, Lille Willy, Mamma og Pappa ❤

Dette var bursdasgave til alle oss "unga" svigerbarn og barnebarn fra mamma og pappa. 😀
SKIKKELIG gøy!
Men herregud så slitsomt!
Er såååååå støl! Har vondt i hele kropper’n!
Jeg klare å kjøre ziplinen inn i et tre og slå meg skikkelig.  Så nå har jeg blåmerke på rompa, vondt i armen og skrubbsår på albuen..
Koster å værra kar 😉

Men hit skal vi tilbake til, for detta var gøy 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg