På tur med combicampen :)

Nå har jeg, Carina og Era akkurat kommet hjem fra combicamptur nedover sørlandskysten 🙂

Vi har hatt strålende vært og en kjempefin tur 🙂

Vi hadde egentlig ikke noe mål og mening om hvor vi skulle annet enn at vi skulle sørover og vi skulle ta masse geocascher 😉

Første stopp ble Kragerø!
Her fant vi en ensom traktorvei hvor vi campet 🙂

På kvelden dro vi til mitt barndomsferieparadis Skottevik 😀
Her har jeg ikke vært på nesten 30 år.
Det var litt rart å se igjen dette stedet 🙂 Her likte vi oss så godt at vi ble de to neste nettene ❤

Her tok jeg masse bilder.  Og når man har en veldig fotogen hund så blir det jo veldig mye av henne 🤣

Herfra tok vi småturer rundt i  skjærgården og fant tilogmed noen geochasher 😋

Et sted som gjorde litt ekstra intrykk på meg var Ulvøysund. Der fant jeg drømmehuset mitt.

På Ulvøysund skulle vi opp på en liten   topp og utsiktspunkt for å finne en cashe. Det var den søtest og mest krunglete lille stien på vei opp.  Skikkelig trollskog 🙂

På toppen var det nydelig utsikts utover sjøen og bort til Skottevik 😀

På vei hjem stoppet vi en tur innom Risør 🙂 Nydelig by 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg