ØYNEBRYN FRA HELVETE!!!

Syns det er fasinerende å se hvordan voksne mennessker fyrer seg opp når de får vite sannheten om ting!
Eks: Jeg var medlem i en sminkegruppe. (blei pælma ut)
Temaet var øyenbryn. Og er det noe jeg virkelig brenner for så er det bryn!
Her kunne man legge ut bilder av bryna sine og få kommentarer på hva andre syns, eller få tips til hva man kunne gjøre for å forbedre de. Fear enough!
Så var det en godt voksen dame som hadde lagt ut et bilde hvor hun var såååå stolt av hvordan hun tegnet brynene sine.
 
*lang pause*
 
Jeg mener det….
Jeg har ALDRI i hele mitt TRETTISJUÅRIGE liv sett noe så jævlig! Bikkja mi hadde gjort det bedre!!
Jeg kødder ikke! Hodefotingen sønnen min tegnet i barnehagen hadde finere bryn enn henne. Snurrebarten til Gustav på Bråseth bo og servissenter er SEXY i forhold.
Her snakker vi om ei som hadde barbert bort alt av naturlig hår, tatt bind for øynene ,og tegna halen på grisen med sort sprittusj etter at hun hadde drukket 14 øl, 1 flaske whiskey og 7 conagne…
To svarte tynne streker som var mere humpete enn veien over Hardagervidda en beinkald vinterdag i februar, med kolonnekjøring og telehiv…
I enden av brynet så det ut som noen hadde hatt glattkjøring på vei ned til Seljordsvannet… Og de fikk IKKE BESTÅTT!!!
Det er i slike stunder jeg hadde vært et ont menneske om jeg ikke hadde sakt noe! Jeg så det som min plikt som er utdannet i dette faget og melde fra! Dette gjorde seriøst VONDT å se på! Øynene flimret, blikket flakket og jeg fikk dobbel så mange tics som jeg pleier å ha… Hendene mine dirret og den lille stemmen i hodet mitt hadde helt slutttet å hviske…Den var i exstase! Den HYLTE og SKREIK værre enn 15 kolikkunger på Drammen sjukehus, Magnor blæseorkester og hundreogtreogførti russejenter på Tryvann natt til 1. mai. Tilogmed OCD pillene mine hadde sluttet å funke!
Jeg bare MÅTTE kommentere….
 
Jeg skrev: Dette er det værste jeg har sett!!!
 
…da ble det krig….
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg