Hæppi pappa dag ❤

Tusen takk pappa
for at du alltid tar deg tid
når verden føles vanskelig
vet du alltid hva du skal si.

Tusen takk pappa
for alt du gjør for meg,
du har alltid de beste rådene,
verdens beste pappa det er deg.

Takk for all latteren,
og alle gode stunder,
av og til er din tålmodighet,
intet annet enn et under.

Takk for at du stiller opp,
når jeg trenger deg som mest,
du gir meg kloke råd,
pappa, du vet som regel best.

Så tusen takk kjære pappa,
for alt du har gjort for meg,
med hånden på hjertet kan jeg si;
“Verdens beste pappa, det er deg!”

Takk for at akkurat du ville bli pappa’n min ♥️

Jeg er glad i deg 🙂
Klem fra Nine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg