Innlagt på sykehus

Ja, da lå jeg her da. På Drammen sykehus klar til å operere  ryggen. 

Eller,  det vil si… NESTEN klar til operasjon.  Jeg skal opereres i morgen tidlig. Mellom 07.30 og 08.

I dag har jeg  tatt blodprøver og blodtrykk og snakka med sykepleier og kirurg.
Ellers så er det venting, venting og atter venting..  KJEEEEEEEDELIG!

Men det  er ei snerten litta nordlandsk sykepleier med brune øyne som ser ganske så skeiv ut som har ansvaret for mitt rom. Så jeg klager ikke 🤣

Sjekk jeg er syk a 🤣

Kjekt å møte kjentfolk på samma avdeling.  😍

Sjekk jeg kjeder meg a  😎

Jaja… Godt jeg har noe å finne på… Viktig å ikke sette seg for høye mål 🤣

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg kom over bloggen din pga bildene dine. Ønsker å si ifra om at personnummeret ditt synes på bildene. Du bør farge over nummeret slik at det forblir trygt 🙂
      Også ønsker jeg deg god bedring! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg