Operasjon

Til alle som lurer på hvordan det har gått og hvordan det har gått med meg…
Det går til hælvete! Jeg har aldri noen gang hatt så vondt i ryggen! Er heeeeeelt forferdelig!
Selv med masse pillefest! Problemet er at kroppen min ikke tar opp piller pga den korte tarmen. Og det er jo vanskelig å forstå. Prøver å få mast meg til en sprøyte. Men der er de gniende…
Jeg HAR så vondt!
Neida. Jeg får bare tilbud om å øke pilledosen. Og at dette med at det ikke tas opp i tarmen er noe jeg bare har satt meg i hodet. HALLO!!!
For jeg kjenner jo ikke min egen kropp og opptak liksom..Også fikk den dumme pleieren seg til å si at sprøyte tas også opp i tarmen. Tror dem jeg er dum eller. Tas jo ikke opp tarmen når de setter den rett i åra..
Nå takka jeg nei til morfinpilla og ba om 2 paracet i steden.

Hadde koselig besøk av mamma, pappa,bror og lille Willy på ettermiddagen. Carina og Markus kom på kvelden. Var godt med kjærste og sønnekos 😀 Hadde savna dem.

Måtte krype til korset likevel før jeg la meg.  Fikk en skikkelig pillecoctail. Med sovetablett og greier. Paraceten virka ikke.

Gudskjelov slapp det litt i natt og jeg fikk sovet litt.  Men måtte ha mer klokka 3 i natt. Nå  ligger jeg og venter på at det skal bli frokost og kanskje jeg får litt mer piller. Hvis dem funker da…

Fy søren, dama i rommet sammen med meg lå å offa og stønna om at hun hadde vondt, så  hun ringte på sykepleier. Og VIPS så fikk hun sprøyte! HVA SKJER A???

Snakk om forskjellsbehandling a!
Bare fordi jeg ikke ligger og stønner og sier AU så betyr ikke det at jeg har vondt…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg