Fulstendig invalid

Etter 3 grusomme netter på sykehuset med uutholdelige smerter er jeg endelig hjemme i senga mi…  FYTTIBIKKJA SÅ VONDT !
Jeg er fullstendig invalid. Hver eneste bittelille bevegelse er et mareritt av en annen verden.
Jammen meg godt jeg har verdens snilleste kjæresten og sønn som hjelper meg med all absolutt alle ting.
Det som er bra er at hvis jeg  ligger heeeeeeelt musestille og ikke rører på en eneste millimeter så har jeg neste ikke vondt. 🤣
Er viktig å fokusere på det positive har jeg hørt  🤣🤣🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg