Pride 2018

Hurraaaaaaa 😍😍😍

Jeg kom meg til Oslo og fikk vært med å se paraden 🏳️‍🌈
Selv i rullestol ♿
Hadde jeg ikke hatt den hadde jeg ikke klart det.
Ryggen min er ennå veldig  svak. Og jeg  blir fort  sliten.
Og når det tar 2 timer å se på hele toget så hadde jeg umilig klart det.
Syns det  var så koselig, for Markus ville også være med innover å se 😀
Så da var vi hele familien  Glum på tur 👭👱‍♂️

Det ble sagt at det var  ca 250.000 mennesker i Oslo på lørdag   🙂 Det er MYE mennesker!!!

Vi fant også ut at Oslo ikke er veldig godt egnet for rullestolbrukere. Mye høye kanter og brostein osv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg