Tusenfryd!

Jaddaaaa..

I dag var jeg og lillegutt på Tusenfryd sammen med gamlingene…

Jeg er for gammal til sånt jeg! SUKK!
Ikke tør jeg å ta en dritt med karuseller heller. *hørte jeg noen si pyse*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAA!!! Jeg er pyse og STOLT av det 😀
SÅ DET SÅH!!!

Men men… bilder hører med 😉

  
Hvam kledde det best??


Jeg tok loopen da… FAKTISK!!! 😉


Lillegutt fikk dratt med seg gamlefar opp i tømmerenna 😉

  
Sklier er alltid populært!

Jeg var faktisk med og bada 😀  Med sminke utover hele trynet… NAJS!


Det morsomste av alt var stupeshovet syns jeg 😀

 
                  Superman!                                                     Catwoman!

    
                           Batman!                                             Spiderman!


Darth Wader tok fyr han gitt…


En syyyyyk syyyyyyyk mann stupte fra 25 meters høyde!!!
 *ikke rektig i hodet sitt stakkars*


Aller best var det og komme hjem til min kjære 😀


Hun sovna hu gitt… Det må jeg utnytte meg av 😉  *muahahahaha*

     

         

      

MORRO for unga 😉

Hun vet ikke at jeg har tatt disse bildene 😉 hihi…

3 kommentarer
    1. Ååååå..super lenge siden jeg har vært på Tusenfryd….kanskje jeg skal ta meg en tur igjen.. hehe.. morsomme bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg