Minimage testen dag 2

Dagen startet greit. Ikke noe mer sulten enn vanlig.

Spiste suppe til frokost, drakk Fitline og te 🙂

Var hos svigermor på formiddagen og spiste mer suppe. Svigermor likt’n også 😍

Så kommer ettermiddagen da. Her mister jeg litt oversikt over det jeg spiser og drikker. Suppe, shake, te, saft, kaffe..

Var på sporingskurs med bikkjene på kvelden. Har med meg shake, saft og te. Men alt dette blir igrunn for søtt og klissete.

Sulten er aller størst på kvelden. Går i en salig rus av svimmelhet, kvalme, sult, og fjernhet. Har lyst på ALT av mat.

Når jeg kommer hjem på kvelden er jeg helt apatisk. Jeg skjønner nå hvordan barn i afrika har det…

Hiver innpå grønnsaksuppe men blir jo ikke mett. Drikker te og funlight saft og tilogmed litt melk. Skal vel egentlig ikke drikke det, men jeg tenker at i shakene er det jo melk i så det kan ikke skade.

Blir gal av sulten så jeg lagde meksikansk tomatsuppe. Siler ut klumper og bare nyyyyter. Suppe har aldri vært så godt noen gang. 😍 Etter 2 skåler, te, saft, og fitlinekveldsdrikken er jeg ENDELIG mett!

Gudbedre!!  Herregud som jeg gleder meg til mosa mat i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg