Minimage testen dag 3



ENDELIG mat 😍😍😍

 

Denne dagen har jeg gleda meg til 😍

Jeg kan spise mosa mat.

Ikke bare flytende! Hurraaaaaaaa!!!

 

Starra dagen med en skikkelqige nedtur.

Gikk på vekta. 69,7. Det er 300 gram MER enn da jeg begynte det! HVAAA SØREN???

Også jeg som bare har drikki i 2 dager!!!

Hvordan kan det gå ann?? 😱😵

Frokost: 1 skål babygrøt. Jeg ELSKER babygrøt! Men ble ikke mett! Så jeg mosa en banan i tillegg. Vanskelige å drikke like mye når jeg ikke skal drikke til maten. Men drakk Fitline drikken min etterpå.

Lunch: En skål babygrøt. Deretter kaffe.

Mellommåltid besto av noen av sukkerfrie gummigodteri som jeg tygga veeeeeldig godt.  Kjøpte også sukkerfri saftis. Deeeeilig!

Middag: Et glass babymiddag. Ble ikke mett så jeg syndet og spiste en stor bolle med grøt også. Orka ikke dra sulten på trening! Drakk også en stor flaske med funlight saft. Og fitline.

På trening: Masse vann

 

Så gikk alt til helvete..

Da jeg kom hjem fra trening var jeg som alltid dritsulten. Spiste en altfor stor pisjon ned bygggrynsgrøt. Ble ikke mett. Spiste babygrøt…. Men på kvelden er jeg veldig sulten.  Spiste kokt skinke.  Følte jeg hadde failet allerede ved bygggrynsgrøten.

Syns det var vanskelig å vite eksakt hvs jeg kunne spise og ikke. Sto kun mosa proteiner. Som  makrell i tomat, fisk og egg. Jeg kan jo ikke bare spise mosa fisk? Hva med tilbehør? Frukt? Og kan jeg egentlig spise babygrøt? Skulle jo ikke spise kornprodukter som brød…

Blei litt oppgitt. Står heller ikke hvor ofte jeg kan spise? Savner mere info. Og rett og slett en kostholdsplan. En liste med JA mat og NEI mat. Sånn sett var det lettere med de to første drikke dagene…

Jeg orka ikke å gå sånn…

Så jeg spiste brødskiver 😍 LYKKE

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg