SKEIKAMPEN 2019

PS. Gammelt innlegg som jeg må publisere på nytt da den gamle bloggen sluttet å virke…

 

Da var den årlige turen til Skeikampen med jobben til Carina overstått.

Jeg har spist, spist, sovet, spist, gått tur, spist og spist enda litt til..😱

 

Jeg har sikkert lagt på meg flere kilo!

 

Men vi har kost oss da 😍

Både voksne, barn og dyr.

Vi hadde nemlig med både sønnen min Markus og begge bikkjene.

Er tredje året Markus er med nå, og han er like glad i mat som mora si 😜

Og bikkjene er med for andre gang.

Vi får leie hytteleilighet som tilhører hotellet, og der kan vi ha med bikkjer 🐶🐶

 

På lørdag sto Markus i bakken mens jeg og Carina gikk tur. Fikk tatt noen fine bilder😙

 

 

MarKUs er klar for bakken 🐄

 

Fjellkirke

 

Under festmiddagen måtte vi pynte oss. Og sånn var jeg ❤️

 

 

Jeg hadde egentlig tenkt å ta bilde av alle de 4 rettene. Men jeg glemte den ene forretten og desserten.

 

Menyen var:

 

Første forrett: Torsk med bacon og ertestuing, babygulrot med mandarinsaus (tror jeg)

 

Andre forrett: Jordskokksuppe med brødkrutonger.

 

Hovedrett: Hjortemedaljong med rotmos, amedinepoteter, rødvinsaus og vårløk.

 

Dessert: Panakcotta med bær.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg