Fotoshoot på Lier Gamle Mentalsykehus

Her om dagen  tok jeg og min kjære turen til gamle Lier mentalsykehus.
Bygget er ikke i bruk og har forfalt i mange år. Det er gjeret inn med høye jerngjerder og det er strengt forbudt å gå der.
Likevel fant vi et “hull i gjerde på Lier” og snek oss inn. Alle dører var låst, men vi krabbet inn igjennom et av de knuste vinduene.
Opplevelsen var spennende.Ordentlig guffent sted. Her ble folk lobotomert frem til 1970 tallet.
Og det sies at det spøker her. Kankje ikke så rart med tanke på hva de hvileløse sjelene har gjennomgått av grusomme ting. Men jeg så nå ingen spøkelser jeg da… hehe..
Uansett, her er noen bilder 🙂
8283192

8283332

lier16edit

lier2edit

lier10edit

8283222

skreaaaaam

8283302

8283312

lier9lite

lier21

lier30

8283272

lier11lite

lier12lite

lier14lite

lier15lite

lier22lite

lier23lite

lier24lite

lier26lite

lier27lite

8 kommentarer
    1. Din forbannade FITTE! Jeg håper virkelig du dør, helt seriøst. Aner du hvor mye jævelskap som skjede der inne? Du poserer “sexy” inne på et hus hvor folk som slet psykisk oppholdte seg. Er ingen som ville gjort det i Auschqitz. Jævlig lite kult, om du har barn så håper jeg de dør og.

    2. Så UFATTELIG flotte og kule bilder!!! Åh, jeg elsket dem, de var virkelig knallfine – rå:D Halvveis i bildene ville jo ikke den schtøgge *settinnhvilketsomhelstavdestyggestebanneordenedufinner*-pcen være med lengre og jeg fikk ikke sett bildene i stor størrelse:(( Men jeg ser jo selvsagt at de er überkule små også, og dem jeg fikk større var helt fantastiske!

    3. kule bilder! 🙂

      også digger jeg bloggen din! 😀

      hvorfor er ikke du på topplisten liksom :s

    4. åååh, så utrolig genialt! (I) =) må være forsiktig sånn at du ikke blir oppdaget med de bildene, det kan fort bli utrolig dyrt! “// men men, jeg ble syyykt imponert, hvordan klarer du og tenke sånn?!! jeg vil være deg, du e så utrolig flink til og ja, være pen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg