Endelig litt sol :)

HAH!!! i dag har  den ene katta mi har blitt solbrent på huet! Hahahah… Hun ser så utrolig teit ut!;)  Også har jeg funnet ut at hun har tankjøttbetennelse. HUFF!  Daaakar liten. Må nok en tur til dyrlegen til uken ja.
Og apropo tenner. Jeg skal til fylle igjen ROTFYLLINGA mi på mandag! Ja, du hørte riktig! ROOOOOTFYLLING!!!! Det var noe jææææævla drit!  Har bare midlertidig fylling nå. Og det som er enda værre er at jeg ikke har hatt noen hull i tenna helt frem til nå. Og da måtte jeg ROOOOTFAENFYLLE!  Og det som er ENDA surere er at det egetlig ikke var noe hull. Eller det  var et hull men ikke sånn Karius og Baktus hull. Tannlegen mente jeg hadde fått et slag på tanna slik at tanna selv hadde begynt å spise seg opp. Eller no'! Merkelige greier!  Men det hadde vertfall gått så langt innover at den måtte ROOOOOOTFYLLES.
Men det merkelige var at dette hakket ikke syntes. For det lå under tannkjøttet. Hehe..
Tannlegen hadde aldri sett noe lignende sa hun 🙂 Så jeg kan tenke meg hun kooooste seg der hun lekte seg med borret og ROTFYLLINGS filene sine.
MEEEN.. jeg tar det som et kompliment jeg! JEG ER UNIK!!! Hahahaha… 😉
Håper jeg får sånn leke neste gang jeg er der ass.  Det fikk jeg alltid før. Da fikk jeg sånn fiiiiin "gullring" med en fiiiiin rosa plastikkstein på 😉 Hvorfor får jeg ikke det nå a???? URETTFERDIG!!!
Ja faen… når vi snakker om urettferdighet.
Var i familieselskap hos foreldra mine for litt siden. Hadde med meg sønnen min Markus. Også var det masse andre barn der. Og trur du ikke mamma kommer frem med 7 godteposer. EN til hver av BARNA!!!
HVA MED MEG????? Jeg er også barn! Ihvertfall i hodet! Det pleier å være JEG som er minst og får godtepose. ÅÅÅHHHHHHH….. Livet er så forbaska urettferdig!
Jeg er sikker på at jeg hadde blitt ti ganger mer glad for den godteposen enn de de unga ble. Husker da jeg var liten kunne jeg ikke vente til jeg ble voksen. For de voksne hadde så mange fordeler.(trodde jeg)  Men nå skulle jeg gitt alt jeg hadde for å blitt barn igjen. Null bekymringer, ingen regninger, null ansvar, får låv å legge seg tidlig, får MASSE pakker til jul, får gå fra kjedelige middagsbord i selskaper, kan leke HELE dagen, har sykt masse energi, får sitte i barnevogn når de er små, tenker ikke på hvordan de ser ut på håret eller i klær, og roper de høyt på bussen at den gamle damen har skjegg så syntes alle det bare er søtt.

OFFAMEG!!!!!

Nei detta ble jaggu meg en lang en 😉 hehe..
Får vel gå å fikse håret og sprakle trynet.
Gubben har vist avtalt at vi skal på byen med gutta. Hahahah… (jeg en av gutta)
Også jeg som hadde gleda meg til å ta på meg kosebuksa og sette meg godt i sofaen med teppet og pledd og se en god film!

SUKK!!! Livet er hardt! 
rosa kjole 3 heart Da var'a klar 😉

1 kommentar
    1. Da er det bedre å være ungdom, Cathrine : )
      Vi får godtepose av og til vi óg,
      også får vi gå fra bordet tidlig! : )

      Menmen ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg