Barnas dag på Eiksetra

Tok med meg lillegutt og mommo (mamma) på barnas dag på Eiksetra.
Var koselig både for liten og for stor 🙂

Og selvfølgelig hadde jeg med kamera så jeg kunne knipse bilder til bloggen 😉
 p8110068 dag1 dag2
               Kanotur.                             Redningsvesten er på.      På skautur med håndveske hu da 😉
dag4 dag3 dag7
         Hinderløype.                        Mommo er med 😉                  Jeg KAN klatre jeg også!

dag6 dag5 dag8
              Tau er gøy.                            Vi fant et troll gitt 😉                        ….og ei høne 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg