Operert operert operert operert!

Ja.. .da var jeg operert IGJEN da!
Begynner å bli gammek traver på Drammen private jeg nå 😉
Denne gangen var det den andre "love handle" som ble fjernet.
NEI, jeg betalter ikke selv.  Får det dekket siden jeg har gått ned 55 kilo.
Nå har jeg forhåpentligvis bare EN operasjon igjen! Gleder meg til å bli ferdig!
Det tar på kroppen og operere sånn hele tiden! HUFF!
Dette er vel den 6 operasjonen jeg har hatt nå i løpet av 2 år.

Snart må jeg vel tatovere merkelapp i nakken hvor det står:
"Made by Lars Haukeland"

op

Resten av dagen kommer vel mest til å bestå av daffing, tv titting og kaffelatte 😉


Opdatering: Tok av bandasjen i dag!

flanke2 flanke1
Litt blåmerker og hevelser,                      Her er den andre siden jeg tok for 2
men det går seg til 😉                                 måneder siden. Arret blir såklart lysere etterhvert.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg