Lekeland :D :D :D

I dag var jeg, Marius, Markus, Frøydis, Espen, Sara og Frida på Lekeland 😀
Morro for både liten og stor her gitt 😉

bestis
Bestis i farta 😉

lekeland6
Her er det enda fler som er i farta…

lekeland10
Gutta fant en lekekamerat 😉

lekeland1
Tittei…. 

lekeland3
Dette var så suksess at Frøydis og Espen tenkte seg tilbake i morgen også 😉

lekeland7
Frøydis blir skutt…

lekeland13
Og her står synderene…

img4240
…også disse var med på skytinga….

lekeland5
Mes hu her er HEEEEELT uskyldig… 😀

lekeland9
Her går'e unna!

lekeland11
La på seg et par kilo han da 😉 Lille sumo!

lekeland12
Markus og Marius i sumobrytingduell.

img4254
Ballkasting på høyt nivå.

lekeland4
De gamle må HVILE!!!!!

                                                                  TAKK FOR EN KOSELIG DAG FOLKENS 🙂

2 kommentarer
    1. Shooten har vært planlagt siden juni:)
      Har ikke sett de bildene du har tatt der.
      Vet ikke helt når jeg får dem.

    2. Nei vi har ikke “tatt” ideen i fra deg..
      Det var jeg som spurte Ketil om vi skulle ta en shoot der og fikk med meg make up artist,som gjorde det hun ville med meg.

      Det er nok mange som har tatt bilder inne der du:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg