Shoppingtur med Glenn :)

I dag har jeg og Glenn vært i Oslo og shoppa 😉
Eller.. JEG shoppa og Glenn følgte tålmodig etter 😉 *snille snille Glenn*
Vi spiste lassagne på sportsbaren og is på Oslo city 😉
Også må jeg bare fortelle. På toget innover var det DEN søte konduktørdama. OMG!!
Også smilte hun fra øre til øre hver gang hun gikk forbi meg. Ble jo helt satt ut jeg 😉
Når jeg gikk av ba jeg den ene konduktøren og hilse henne og si at hun var skikkelig pen 😉 hihi.. Håper jeg lyste opp dagen hennes i dag, for det gjorde nemlig hun med min 😉 *tihi*

                                glenn
megogglennmi

p8200001

Her har vi bilde av alt jeg shoppa 😉 hehe… Kom på ca 2000… *huff*

* Tingelingkostyme
* Tryllestav
* Sexy bokser tl min kjære 😉
* Alveører
* Sko
* Hoggtenner og festemasse
* Paljetter
* Paljettbånd
* 2 øyeskygger
* Mascara
*Eyelinertusj
*Lipliner
*1/2 liter blod

VELDIG FORNØYD MED DAGEN!!! 😀 *smiler*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg